nollåttas lite roligare stunder

Här kommer en resumé av året som gått oss förbi. Tänkte bara nämna de roliga stunderna så det ser ut som jag haft ett riktigt toppen år!


Okej detta är inte en rolig stund, men det vart kul när det va över. Slutprov i kemi och fysik direkt efter jul.


Annars minns jag inte vad som hände fram till påsklovet. Då va det iallafall skidor i österrike med skoglundarna. Det var sjukt kul att åka skidor igen och jag blev riktigt duktig om jag får säga det själv!



Berlin! En riktigt lyckad resa med klassen, måste varit på topp 4 av roligaste 2008!
Inte bara en massa andra världskriget sevärdheter utan också en hel del drinkar och tyska horor.


Sen kom snart värmen på riktigt. Odin,Niklas, Linn och Jag hängde på lomma strand och åt sedan baguette med tatziki i Mimmi. Och kinapuffar.. :)



SIESTA! Roligast? eller näst roligast detta året? åh det va så mkt håkan så mkt dans å så mkt ljummen öl!! :)


Sen blev det sommarlov :D och det stod vi på huvudet för i elins trädgård! (Emma in action)


Sen blev det en hel del österlen hos Odin och hästarna :)
Ven med det gamla goa gänget blev sjukt lyckad. Och tack TACK emelie och malin för att ni trampade i diket.

hahaha vi är på väg till KRETA!

Detta var nog roligast av allt, en vecka med 40 graders sol, massa bad, dans och drinkar. och jag fick använda min söta körsbärsklänning jag köpte i berlin ;)


Sen började skolan igen, men trots det hände en del skojiga saker här firas dollys 18årsdag med bosnisk mat och utgång.

ett och annat skratt! (elis bild)

Johanna, Emelie och Kelly hade 80-tals fest det va kulkulkul!!


Det kom snö! och då blir jag som ett barn igen. Här är jag och emelie påväg till Amanda. Vi stöter på ett par busungar eller snorungar haha som vi hade snöbollskrig med.

Sen kom Jullovet. Sista kemilektionen gör vi knäck :) eller sätter ihop polysackarider på kemispråk. Vi gick ut för att få våra att stelna. Johannna och maggan!

Det va det. Hade kunnat tillägga dubbelt så många till. Min 18årsdag och malmöfestivalen tex. Halloween fest i Odins stuga. jaa 2008 var ett ganska okej år :) men 2009 måste bli ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Emelie

2009 kommer bli fetto:D:D!!!

2009-01-10 @ 20:12:49
Postat av: emelie

Du glömmde när vi tjuvrökte i hamnen. Hähä

2009-01-10 @ 20:13:50
Postat av: cec

hahahahaha juste, säg bara till nästa gång du verkligen MÅSTE röka. haha

2009-01-10 @ 20:30:16
Postat av: isabelle

Härliga bilder :)

2009-01-10 @ 20:40:10
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0